Hra bosorka je bojovka (pseudo 3D FPS) zasadena do prostredia ponureho lesa a cielom hry je zasuplovat Janka a Marienku(zabijakov čarodejníc).
Objavujte, orientujte sa poda mapy a zvolte si s cim a ako sa pred final bossa postavite
Pre ovladanie odporucam precitat si text dolenizsie alebo kliknut v menu na options.
Pohyb v menu – mys
pohyb v hre – sipka vlavo vpravo a hore
!!!Ak postava zastane je to kvoli tomu ye na Vas niekto utoci! Rozhliadnite sa okolo!!!
v dialogu pouzivajte sipku dole pre vyber odpovede a enter
zbrane sa prepinaju pomocou LCTRL a utok je SPACE.
Dufam ze som Vas neodstrasil…;)
link na hru:
http://uloz.to/x9DeZeuP/bosorka-exe
Dobrý nápad na využití 3D efektu. Věřím, že by se tímto způsobem dalo vytvořit slušné RPG. Toto zpracování ovšem značně pokulhává. Souboje jsem absolvoval tak, že jsem drtil mezerník a dialogy jsou technicky velmi slabé a obsahově nijaké. Škoda.
Ako už napísal bedikk, dobrý nápad s tým 3D efektom a súhlasím aj s tým, že by sa takto dalo krásne spraviť celé RPG. To je asi najsilnejšou stránkou tejto hry a pri tom teda aj ostanem, lebo je to naozaj originálne a nápadité. Dialógy a súboje by potrebovali vylepšiť. Ale ako vždy beriem do úvahy časový problém.
Za ten pokus o Pseudo3D máš u mě bod, tyhle věci mám u GM rád. Ale určitě to šlo udělat mnohem líp. Ty stromy jsou jak po flašce rumu :D.
Pohled z první osoby sem nikdy snad ještě nedělal, ale tohle sem během chvíle vyrobil: https://dl.dropboxusercontent.com/u/84481037/pseudo3D.zip
Není tam ošetřenej přechod z 360ti stupňů na nulu, ale můžeš si z toho vzít pro příště inspiraci ;).
Kdyby jsi tímhle způsobem vykresloval stromy, který by se daly buď generovat okolo hráče, nebo by se vygenerovaly po místnosti a pak se aktivovaly jen ty nejbližší (kvůli FPS), dokonce by tím šla udělat i ta vesnice, čarodějnice, popř. další objekty.